19. nov. 2013

Intervju med Studentradioen i Bergen

For noen dager siden ble jeg invitert i studio av Studentradioen i Bergen for å snakke om julenissebøkene mine, og om skriving for barn.


Programmet heter "Med Gandalf til Galaksen", og på Studentradioens nettside kan man lese at programmet handler om "fantasy og science fiction i begrepets videste definisjon". Sending er hver tirsdag fra kl 12.00 til kl 13.00, og mitt intervju ble sendt som del av dagens program. 

Stine Anthonsen og Cicilie Husebø Nilsen er artige og flinke programledere!

Jeg ble intervjuet av to flinke programledere, som selv skriver fantasy og science fiction-bøker: Stine Anthonsen og Cicilie Husebø Nilsen. Det var mitt første radiointervju, og det var både kjekt og spennende. Jeg må si meg veldig fornøyd med resultatet :-)

Her kan du høre intervjuet (spol til ca 15 minutter inn i programmet):
"Med Gandalf til Galaksen, 19.11.2013".